Dotacje dla bezrobotnych
Dotacje dla firm
obrazek

Kurs KPiR (Księga Przychodów i Rozchodów)

 Cena tego kursu to tylko: 299.00 PLN
Popularność kursu: 97.4%      Opinie: 0      wróć do kursów

Krajowa Izba Księgowych po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu końcowego wydaje uczestnikowi certyfikat ukończenia kursu Księgi Przychodów i Rozchodów, wg poniższego wzoru. 

Celem kursu jest nabycie praktycznych umiejętności pozwalających na samodzielne prowadzenie księgowości firmy, która rozlicza się ze swoich zobowiązań podatkowych poprzez podatkową księgę przychodów i rozchodów.

Dodatkowo w cenie kursu Krajowa Izba Księgowych jako uprawniona instytucja oświatowa po ukończeniu kursu wydaje absolwentowi zaświadczenie na druku Ministra Edukacji Narodowej.

UWAGA! Krajowa Izba Księgowych jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Urzędu Pracy. Oznacza to, że każda osoba posiadająca status bezrobotnego, może wnioskować o pokrycie kosztów naszego szkolenia przez swój Urząd Pracy.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej w dziale „FAQ – częste pytania i odpowiedzi”. Kliknij w dole strony „Zobacz Więcej",  aby rozwinąć działy FAQ oraz Opinie absolwentów.

Program kursu- pobierz 

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć


Dokumentacja potwierdza odbycie kursu oraz uzyskanie kwalifikacji zawodowych!




FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Co daje mi ukończenie kursu on-line Księgi Przychodów i Rozchodów?

Ukończenie kursu on-line Księgi Przychodów i Rozchodów daje takie same kwalifikacje jak po kursie stacjonarnym. Kursant otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie ukończenia kursu Księgi Przychodów i Rozchodów.

2) Czy dokumenty trzeba odnawiać?

Dokumenty wydawane są na podstawie odpowiednich rozporządzeń i są dożywotnie! Nie wymagają dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

3) Jak zapisać się na kurs?

Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną www.kik.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, należy kliknąć  ikonkę z napisem „dodaj do koszyka” a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz sms’em zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w przypadku, kiedy mail lub/i sms nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 22 483 52 52). Przy pomocy otrzymanych danych należy zalogować się na swoje indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana przelewem internetowym, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata nastąpiła przelewem tradycyjnym (dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt:  http://kik.edu.pl/kontakt), w urzędzie pocztowym bądź też placówce bankowej, należy skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji wysłać na adres: kontakt@kik.edu.pl. Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania maila z potwierdzeniem transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10 minut.

4) Czy płatność za Kurs Księgi Przychodów i Rozchodów można rozłożyć na raty?

Tak. Krajowa Izba Księgowych każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Krajową Izbę Księgowych bez instytucji pośredniczących.

5) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku płatności ratalnej?

Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu pierwszej wpłaty. Wszystkie dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje, zostają wysłane w ciągu 3-7 dni roboczych, od wpłaty ostatniej raty oraz zdania wszystkich testów i egzaminów.

6) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs? Jak otrzymać fakturę?

Płatności na portalu Krajowej Izby Księgowych obsługują Przelewy24 (http://www.przelewy24.pl). Gwarantuje to naszym kursantom najwyższy standard bezpieczeństwa oraz najszerszą gamę możliwości płatniczych. Po zarejestrowaniu się na szkolenie, kursant może dokonać płatności poprzez:

-Przelew internetowy (wykrywanie płatności w ciągu kilku minut);

-Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce bankowej);

-Kartę kredytową.

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:

http://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm

Generowanie faktury.

Aby wygenerować fakturę wystarczy w formularzu rejestracyjnym zaznaczyć pole „Proszę o wystawienie faktury” oraz wypełnić dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie automatycznie wygenerowana na koncie kursanta po dokonaniu opłaty. Prosimy nie generować faktury w przypadku, kiedy kursant korzysta ze zniżki. Należy wówczas napisać maila na adres: kontakt@kik.edu.pl z prośbą o wystawienie żądanego dokumentu.

7) Czy na dokumentach jest adnotacja, że kurs odbył się metodą e-learningową?

Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs on-line. Wzór nie przewiduje takich adnotacji.

8) Czy jeśli nie mam wyższego wykształcenia mogę zapisać się na kurs?

Tak. 

9) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Najbardziej aktywni kursanci mogą ukończyć szkolenie w 2-3 dni, jednak średni czas trwania kursu wynosi 7-8 dni.

Po każdym temacie przystępuje się do testu cząstkowego. Po rozwiązaniu wszystkich testów cząstkowych, przechodzi się do testu generalnego. W wypadku nie zaliczenia jednego z testów można nieodpłatnie przystąpić do niego ponownie. Ilość prób jest nieograniczona.

Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Platforma szkoleniowa jest inteligenta i zapamiętuje postępy kursanta.

10) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Krajowej Izby Księgowych?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów w dziedzinie rachunkowości. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji oraz załączników. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: 22 483 52 52 mail: kontakt@kik.edu.pl

11) Czy kurs on-line jest niezawodny w działaniu?

Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.

12) Czym są „testy cząstkowe”?

„Testy cząstkowe”, są to testy wielokrotnego wyboru sprawdzające wiedzę pod koniec omawiania każdego tematu. W momencie niezaliczenia testu cząstkowego można nieodpłatnie podejść do testu ponownie, aż do skutku.  W każdej chwili istnieje możliwość powrotu do lekcji, mechanizm ten pozwala lepiej zapoznać się z przygotowanym materiałem.

13) Czym jest „Praca Zaliczeniowa”?

Praca zaliczeniowa polega na napisaniu eseju na wybrany przez siebie temat z dostępnych tematów na platformie. Praca zaliczeniowa powinna zawierać 1-2 strony a4 napisane osobiście przez kursanta w notatniku dostępnym pod wyborem tematu pracy zaliczeniowej. 

UWAGA! Platforma nie zapisuje "tekstu roboczego", prosimy o zapisywanie tekstu na komputerze aby zapobiec jego ewentualnej utracie przed finalnym załączeniem eseju.

14) Czym jest "Test generalny"?

„Test generalny” jest ostatnim szczeblem do zakończenia kursu. „TEST GENERALNY” składa się z 30 pytań losowo wybranych ze wszystkich „testów cząstkowych”. Próg zaliczenia „TESTU GENERALNEGO” to 25/30. W razie niepowodzenia na teście generalnym można nieodpłatnie przystąpić do testu ponownie, aż do skutku.

15) Czym jest „Formularz kontaktowy”?

„Formularz kontaktowy” wypełnia się po zaliczeniu ostatniego „TESTU GENERALNEGO”. Wypełnienie „formularza kontaktowego” jest niezbędne, ponieważ zapisane w nim dane są potrzebne do wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu. Należy zwrócić uwagę na wielkość liter oraz poprawność wpisanych danych. Jest to bardzo ważne, ponieważ treść z „formularza kontaktowego” jest zamieszczana bezpośrednio na zaświadczeniu.

16) Jak wygląda odbiór dokumentów?

Dokumentacja o ukończeniu szkolenia zostaje dostarczona do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych, od momentu zdania egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka zostaje wysłana listem poleconym priorytetem, z możliwością monitorowania jej aktualnego statusu na stronie internetowej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/. Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.

17) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które posiada zainstalowany moduł Flash Player w przeglądarce (kliknij aby zainstalować). Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiadać rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pixeli.

18) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?

Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Ponadto przeglądarka powinna obsługiwać JavaScript oraz akceptować dane zapisywane w plikach Cookie.

19) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy na szkolenia organizowane przez Krajową Izbę Księgowych?

Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane przez Krajową Izbę Księgowych do wysokości bonu szkoleniowego. Wartość bonów szkoleniowych najczęściej oscylują w granicach od 4000 zł do 6000 zł., dzięki czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku kursów. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Krajową Izbą Księgowych przed udaniem się do Urzędu Pracy celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy. Krajowa Izba Księgowych widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych pod numerem: 2.02/00058/2016.


Tomasz Kaczor: Bardzo fajna forma kursu, dużo przydatnej wiedzy.

Katarzyna Sowińska-Strzeżek: Kurs zawiera aktualną treść i jest czytelny dla osoby wchodzącej dopiero w tematykę KPiR

ELZBIETA: Kurs bardzo przydatny.Polecam. 

Barbara Ciok: Bardzo polecam! co prawda to mój pierwszy kurs, ale zapewne nie ostatni! informacje przekazane zwięźle i na temat. prezentacje przejrzyste a zawarta w nich treść nie skąplikowana, więc nawet jeśli ktoś wcześniej nie miał do czynienia z księgowością opanuje materiał. Wystarczy się skupić.

Elżbieta Ludwikowska: Bardzo praktyczny kurs. Już sama możliwość nauki w domowym zaciszu jest bardzo ważna. Polecam bardzo gorąco.

Piotr: Polecam bardzo dobry kurs

Wanda: Kurs bardzo profesjonalny .Zawiera aktualne, w pełni wyczerpujące dane podatkowe i księgowe. Polecam.

Paulina Białecka: Prosto i jasno opisany kurs. Możliwość zrobienia go we własnym tempie. Polecam

Andrzej: Kurs bardzo precyzyjnie i szczegółowo przedstawia zagadnienia

Mirosława Polanowska: Bardzo dobrze zredagowany i przygotowany kurs. Wiele zagadnień dla mnie niezrozumiałych zostały jasno i czytelnie wyjaśnione.

Jolanta : Realizacja szkolenia jeszcze nigdy nie była dla mnie tak prosta i przyjemna. Mogłam powracać do materiałów w każdym momencie nie czując presji grupy. Indywidualny tok nauczania okazał się dla mnie zbawienny. Dziękuję organizatorom za taki zamysł nauki.

Natalia N. : Kurs fachowo i rzetelnie przygotowany. Nauczyłam się dzięki niemu wielu różnych pojęć i zagadnień. Polecam. 

Andrzej L. : Absolutnie polecam !!!

Marta :  Bardzo polecam kurs online na kik.edu.pl. Jestem zadowoloną uczestniczką kursu, dużo się dowiedziałam, uzupełniłam braki oraz odświeżyłam swoją dotychczasową wiedzę. Lekcje przerabiałam kiedy mi pasuje,  nigdzie nie musiałam jeździć, nie musiałam przekładać żadnych spotkań i przy tym nie zaniedbywałam swojej rodziny. polecam !

Malwina B. : Dobrze opracowany kurs, polecam.

Paula : Kurs spełnił moje oczekiwania. Jestem zaskoczony, gdyż nie tylko forma organizacji kursu jest bardzo wygodna, ale też sama wartość merytoryczna w pełni wyczerpuje temat

Katarzyna : Możliwość zdobycia maksymalnej ilości wiedzy oraz uporządkowania już posiadanego zasobu informacji! Gorąco polecam

Renata W. : Kurs niezwykle pomocny! W moim odczuciu idealny dla osób, które nie dysponują zbyt dużą ilością czasu wolnego, a chcących się rozwijać i dokształcać. Polecam 

Magdalena H. : Szybka forma realizacji całego zakresu przekazanych informacji. Oceniam ten kurs na najwyższą ocenę!!

Joanna: Kurs bardzo ciekawy, napisany w przystępnej i zrozumiałej formie.