Dotacje dla bezrobotnych
Dotacje dla firm
obrazek

Kurs Asystent ds. Księgowości

 Cena tego kursu to tylko: 1099.00 PLN
Popularność kursu: 99.2%      Opinie: 262      wróć do kursów

Krajowa Izba Księgowych po ukończeniu kursu wydaje uczestnikowi szkolenia Dyplom Asystenta ds. księgowości, certyfikat ukończenia kursu Asystenta ds. księgowości, tytuł Asystenta ds. księgowości, wg poniższego wzoru. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej absolwent kursu uzyskuje wiedzę, umiejętności oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do podjęcia pracy w charakterze Asystenta ds. księgowości zarówno w instytucjach państwowych jak i prywatnych.

Dodatkowo w cenie kursu Krajowa Izba Księgowych jako uprawniona instytucja oświatowa po ukończeniu kursu wydaje absolwentowi zaświadczenie na druku Ministra Edukacji Narodowej.

Uzyskane w ten sposób kwalifikacje umożliwiają posługiwanie się tytułem Asystenta ds. księgowości.

Celem kształcenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie absolwenta do wykonania zawodu asystenta ds. księgowości, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r. poz. 1145 (kod zawodu 431101).

UWAGA! Krajowa Izba Księgowych jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Urzędu Pracy. Oznacza to, że każda osoba posiadająca status bezrobotnego, może wnioskować o pokrycie kosztów naszego szkolenia przez swój Urząd Pracy.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej w dziale „FAQ – częste pytania i odpowiedzi”. Kliknij w dole strony „Zobacz Więcej",  aby rozwinąć działy FAQ oraz Opinie absolwentów.

Program kursu - pobierz 

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć

Dokumentacja potwierdza odbycie kursu oraz uzyskanie kwalifikacji zawodowych!




FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Kto może zapisać się na kurs Asystenta ds. księgowości?

Kurs jest skierowany do wszystkich osób pragnących zwiększyć wiedzę, umiejętności oraz kwalifikacje w w/w zakresie.

2) Czy dokumenty trzeba odnawiać?

Dokumenty wydawane są na podstawie odpowiednich rozporządzeń i są dożywotnie! Nie wymagają dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

3) Jak zapisać się na kurs?

Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną 
www.kik.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, należy kliknąć  ikonkę z napisem „dodaj do koszyka” a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz sms’em zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w przypadku, kiedy mail lub/i sms nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 22 483 52 52). Przy pomocy otrzymanych danych należy zalogować się na swoje indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana przelewem internetowym, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata nastąpiła przelewem tradycyjnym (dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt:  http://kik.edu.pl/kontakt), w urzędzie pocztowym bądź też placówce bankowej, należy skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji wysłać na adres: kontakt@kik.edu.pl. Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania maila z potwierdzeniem transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10 minut.

4) Czy płatność za kurs Asystenta ds. księgowości można rozłożyć na raty?

Tak. Krajowa Izba Księgowych każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Krajową Izbę Księgowych bez instytucji pośredniczących.

5) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku płatności ratalnej?

Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu pierwszej wpłaty. Wszystkie dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje, zostają wysłane w ciągu 3-7 dni roboczych, od wpłaty ostatniej raty oraz zdania wszystkich testów i egzaminów.

6) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs? Jak otrzymać fakturę?

Płatności na portalu Krajowej Izby Księgowych obsługują Przelewy24 (
http://www.przelewy24.pl). Gwarantuje to naszym kursantom najwyższy standard bezpieczeństwa oraz najszerszą gamę możliwości płatniczych. Po zarejestrowaniu się na szkolenie, kursant może dokonać płatności poprzez:

-Przelew internetowy (wykrywanie płatności w ciągu kilku minut);

-Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce bankowej);

-Kartę kredytową.

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:

http://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm

Generowanie faktury.

Aby wygenerować fakturę wystarczy w formularzu rejestracyjnym zaznaczyć pole „Proszę o wystawienie faktury” oraz wypełnić dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie automatycznie wygenerowana na koncie kursanta po dokonaniu opłaty. Prosimy nie generować faktury w przypadku, kiedy kursant korzysta ze zniżki. Należy wówczas napisać maila na adres: kontakt@kik.edu.pl z prośbą o wystawienie żądanego dokumentu.

7) Czy na dokumentach jest adnotacja, że kurs odbył się metodą e-learningową?

Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs on-line. Wzór nie przewiduje takich adnotacji.

8) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Kurs składa się z części ogólnej oraz specjalistycznej. Opanowanie każdej z nich jest zależne od determinacji, dyspozycyjności oraz dotychczasowej wiedzy kursanta. Osoby posiadające już wiedzę i doświadczenie, sprawniej poradzą sobie z przygotowanym materiałem. Najbardziej aktywni kursanci mogą ukończyć szkolenie w 3-4 tygodnie, jednak średni czas trwania kursu wynosi 5-6 tygodni.

Po każdym temacie przystępuje się do testu cząstkowego. Po rozwiązaniu wszystkich testów cząstkowych, przechodzi się do testu generalnego. W wypadku nie zaliczenia jednego z testów można nieodpłatnie przystąpić do niego ponownie. Ilość prób jest nieograniczona.

Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Platforma szkoleniowa jest inteligenta i zapamiętuje postępy kursanta.

9) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Krajowej Izby Księgowych?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów w dziedzinie rachunkowości. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji oraz załączników. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia:
22 483 52 52 mail: kontakt@kik.edu.pl

10) Czy kurs on-line jest niezawodny w działaniu?

Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.

11) Czym są „testy cząstkowe”?

„Testy cząstkowe”, są to testy wielokrotnego wyboru sprawdzające wiedzę pod koniec omawiania każdego tematu. W momencie niezaliczenia testu cząstkowego można nieodpłatnie podejść do testu ponownie, aż do skutku.  W każdej chwili istnieje możliwość powrotu do lekcji, mechanizm ten pozwala lepiej zapoznać się z przygotowanym materiałem.

12) Czym jest "Test generalny"?

„Test generalny” jest ostatnim szczeblem do zakończenia kursu. „TEST GENERALNY” składa się z 30 pytań losowo wybranych ze wszystkich „testów cząstkowych”. Próg zaliczenia „TESTU GENERALNEGO” to 25/30. W razie niepowodzenia na teście generalnym można nieodpłatnie przystąpić do testu ponownie, aż do skutku.

13) Czym jest „Formularz kontaktowy”?

„Formularz kontaktowy” wypełnia się po zaliczeniu ostatniego „TESTU GENERALNEGO”. Wypełnienie „formularza kontaktowego” jest niezbędne, ponieważ zapisane w nim dane są potrzebne do wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu. Należy zwrócić uwagę na wielkość liter oraz poprawność wpisanych danych. Jest to bardzo ważne, ponieważ treść z „formularza kontaktowego” jest zamieszczana bezpośrednio na zaświadczeniu.

14) Czym jest film zaliczeniowy?

Film zaliczeniowy jest końcowym etapem kursu w formie on-line. Powinien trwać około 5-10 minut. Temat filmu kursant wybiera samodzielnie z dostępnej listy tematów. Film zaliczeniowy ma służyć ocenie wiedzy na wybrany temat i poprawności jej przekazywania. Walory techniczne (jakość, montaż itp.) nie podlegają żadnej ocenie. Film może być nawet nagrany najprostszym telefonem komórkowym, jednym ujęciem. Oceniana jest wyłącznie wartość merytoryczna materiału. Film załącza się poprzez platformę szkoleniową we wskazanym miejscu, po zaliczeniu ostatniego testu cząstkowego. W przypadku płatności ratalnej, praca zaliczeniowa będzie oceniona po uiszczeniu ostatniej raty. UWAGA! Temat filmu zaliczeniowego może być wybrany tylko raz! W przypadku negatywnej oceny, kursant może nieodpłatnie zamieścić  korektę pracy w celu ponownego podejścia do egzaminu.

Obowiązki kursanta:

- zastosowanie się do wybranego tematu filmu zaliczeniowego,

- identyfikacja,

- samodzielne omówienie zagadnień.

Obowiązek osobistego uczestnictwa w kursie i identyfikacji:

Każda osoba biorąca udział w kursie zobowiązana jest samodzielnie wykonać wszelkie zadania, ćwiczenia, prezentacje oraz zdać egzaminy. Osoby trzecie mogą pełnić jedynie funkcje techniczne jak np. filmowanie kursanta. Osoby trzecie nie mogą udzielać zdającemu podpowiedzi, wskazówek, czy stosować jakichkolwiek innych działań ułatwiających wykonanie zadania zdającemu.

Kursant zobowiązany jest do umożliwienia weryfikacji swojej tożsamości na początku każdego filmu zaliczeniowego. Wyklucza to udział niewłaściwej osoby w procesie egzaminowania. Weryfikacja polega na okazaniu do kamery oryginału dowodu osobistego lub paszportu. Prowadzący kurs może wyrazić zgodę na identyfikację w inny sposób na uzasadnioną prośbę kursanta. Dane widniejące na dokumentach okazanych w toku prezentacji powinny być zgodne z danymi zgłoszonymi w toku rejestracji przez kursanta.

15) Jak wygląda odbiór dokumentów?

Dokumentacja o ukończeniu szkolenia zostaje dostarczona do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych, od momentu zdania egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka zostaje wysłana listem poleconym priorytetem, z możliwością monitorowania jej aktualnego statusu na stronie internetowej: 
http://emonitoring.poczta-polska.pl/. Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.

16) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które posiada zainstalowany moduł Flash Player w przeglądarce (
kliknij aby zainstalować). Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiadać rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pixeli.

17) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?

Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Ponadto przeglądarka powinna obsługiwać JavaScript oraz akceptować dane zapisywane w plikach Cookie.

18) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy na szkolenia organizowane przez Krajową Izbę Księgowych?

Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane przez Krajową Izbę Księgowych do wysokości bonu szkoleniowego. Wartość bonów szkoleniowych najczęściej oscylują w granicach od 4000 zł do 6000 zł., dzięki czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku kursów. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Krajową Izbą Księgowych przed udaniem się do Urzędu Pracy celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy. Krajowa Izba Księgowych widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych pod numerem:
2.02/00058/2016.

Mariola Protasewicz: Kurs przygotowany bardzo precyzyjnie i dokładnie przygotowuje do określonego zawodu.Materiały opracowane w zrozumiały sposób.Testy podsumowują zdobyta wiedzę.Kurs godny polecenia.

Agnieszka: Wiele przydatnych informacji, dużo uporządkowanej wiedzy na temat księgowości.

Magdalena Grodecka: Kurs bardzo interesujacy z duzym i wyczerpujacym zakresem wiedzy teoretycznej. Wiedza podana w sposob zrozumialy i nadajacy sie do przyswojenia. 

Anna Abramowska: Kurs bardzo rzeczowy ,dogodny czasowo oraz przystępny materiał szkoleniowy.   

Daria F.: Przede wszystkim rzetelnie dopracowana treść, zrozumiała dla osób rozpoczynających przygodę z rachunkowością. Przydatne materiały, do których można zawsze wrócić i odświeżyć wcześniej zdobytą już wiedzę. Bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w kursie. Jest on nie tylko wartościowy w swej treści, ale również praktyczny z powodu możliwości i ułatwień korzystania drogą on-line, dzięki czemu nie traci się czasu na dojazdy i można samemu decydować o podjęciu kroków dalszej edukacji we własnym dogodnym dla siebie tempie.

Celina M.: Najbardziej przydatna okazała się dla mnie obsługa programu Symfonia Handel. Umożliwia definiowanie własnych dokumentów na podstawie dokumentów wzorcowych, wbudowanych w program oraz pozwala prowadzić własną, określoną politykę sprzedaży. Jestem dodatkowo mile zaskoczona formą nauczania i obszernym opisem wszystkich materiałów, w które są uzbrojone lekcje. Polecam kursy Krajowej Izby Księgowych wszystkim chcącym podnieść swoje kwalifikacje!!!

Elwira: Pierwszy raz realizowałam szkolenie przez Internet. Obsługa portalu wytłumaczyła mi krok po kroku co należy zrobić. Platforma okazała się instynktowna w związku z czym chciałabym podziękować Działu Technicznemu. Dodatkowo ciekawa forma zaliczenia kursu była dla mnie czymś nowym. Polecam szkolenie.

Czesława G.: Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia przeprowadzonego przez Krajową Izbę Księgowych. Instytut mogę polecić z czystym sumieniem. Dyplom otrzymałam już w kilka dni po ukończeniu szkolenia. 

Daniela K.: Materiały przygotowane w sposób w pełni przygotowujący do podjęcia pracy w charakterze asystenta ds. księgowości. Zwięźle, rzeczowo, interesująco. Do tego forma e-learning stworzona dla osób zapracowanych, które nie dysponują dużą ilość czasu. Polecam

Tadeusz : Wirtuozeria na płaszczyźnie szkoleniowej - tak oceniłbym Krajową Izbę Księgowych!

Wiktoria : Współpraca z Krajową Izbą Księgowych odbyła się bez żadnych zastrzeżeń. Wykwalifikowana kadra, która z chęcią dzieli się swoimi umiejętnościami stwarza obraz profesjonalnej instytucji szkoleniowej. Polecam

Pelagia : Obsługa programu Symfonia Handel okazała się bardzo przydatna w środowisku zawodowym. Szkolenia e-learningowe stały się moją ulubioną formą nauki dzięki swojej prostocie i wygodzie. Polecam wszystkim zapracowanym.

Jadwiga T.: Wygodna forma nauki, brak obostrzeń czasowych, rozłożenie wpłaty na raty. Polecam

Ewelina K.: Problematyka przychodów i kosztów jednostki zobrazowana w przejrzysty sposób. Możliwość płatności ratalnej również się chwali. A organizator posiadający certyfikat jakości ISO mówi sam przez siebie. Polecam serdecznie wszystkie kursy Krajowej Izby Księgowych.

Lucjan: Bardzo dobry kurs, rzadko spotyka się takie zaangażowanie w obsługę szkolonego. Polecam.

Dagmara: Płaszczyzna związana z fakturowaniem odpowiedziała na wiele pytań. Rachunkowość opisana w szeroki i rzetelny sposób przez specjalistów Krajowej Izby Księgowych, stała się dla mnie tematem bardziej przyjaznym. Polecam gorąco!

Krzysztof D.: Nowoczesna platforma edukacyjna sprawiła, że pomimo wieku nie napotkałem żadnej bariery w realizacji szkolenia. Uprzejma, cierpliwa obsługa klienta stanowiła miły dodatek do kursu. Polecam Krzysztof D.

Magdalena B.: Profesjonalnie i rzeczowo - polecam.

Liwia G.: Najbardziej interesowała mnie tematyka związana z aktywami i pasywami jednostki. Został on bardzo dobrze opisany. Wyjaśnił mi wiele wcześniej napotkanych nieścisłości. Porządnie wydany Dyplom był dopełnieniem do całości. Szczerze polecam kurs wszystkim chcącym zwiększać swoje kwalifikacje!

Miłosz : Na kurs zostałem skierowany przez Pracodawcę. Po otrzymaniu Dyplomu Asystenta ds. Księgowości otrzymałem podwyżkę oraz uznanie szefostwa i współpracowników. Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym.