Dotacje dla bezrobotnych
Dotacje dla firm
obrazek

Kurs Specjalista ds. Kadr i Płac

  Dziś: 15% taniej 1999.00 PLN cena promocyjna: 1699.00 PLN
Popularność kursu: 96%       Opinie: 276       wróć do kursów

Krajowa Izba Księgowych po ukończeniu kursu wydaje uczestnikowi szkolenia Dyplom Specjalisty ds. Kadr i Płac, certyfikat ukończenia kursu Specjalisty ds. Kadr i Płac, tytuł Specjalisty ds. Kadr i Płac, wg poniższego wzoru. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej absolwent kursu uzyskuje wiedzę, umiejętności oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do podjęcia pracy w charakterze Specjalisty ds. Kadr i Płac zarówno w instytucjach państwowych jak i prywatnych.

Dodatkowo w cenie kursu Krajowa Izba Księgowych jako uprawniona instytucja oświatowa po ukończeniu kursu wydaje absolwentowi zaświadczenie na druku Ministra Edukacji Narodowej.

Uzyskane w ten sposób kwalifikacje umożliwiają posługiwanie się tytułem Specjalisty ds. Kadr i Płac.

Celem kształcenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie absolwenta do wykonania zawodu specjalisty ds. kadr i płac, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r. poz. 1145 (kod zawodu 242307).

Kursy realizowane przez Krajową Izbę Księgowych są aktualizowane na bieżąco w zakresie wszelkich zmian i nowelizacji w przepisach wprowadzanych w związku z Polskim Ładem.

Krajowa Izba Księgowych jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Urzędu Pracy. Oznacza to, że każda osoba posiadająca status bezrobotnego, może wnioskować o pokrycie kosztów naszego szkolenia przez swój Urząd Pracy.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej w dziale „FAQ – częste pytania i odpowiedzi”. Kliknij w dole strony „Zobacz Więcej", aby rozwinąć działy FAQ oraz Opinie absolwentów.

Program kursu - pobierz   

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć






FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Kto może zapisać się na kurs Specjalisty ds. Kadr i Płac?

Kurs jest skierowany do wszystkich osób pragnących zwiększyć wiedzę, umiejętności oraz kwalifikacje w ww. zakresie.

2) Czy dokumenty trzeba odnawiać?

Dokumenty wydawane są na podstawie odpowiednich rozporządzeń i są dożywotnie! Nie wymagają dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

3) Jak zapisać się na kurs?

Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną www.kik.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, należy kliknąć  ikonkę z napisem „dodaj do koszyka” a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz SMS-em zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w przypadku, kiedy mail lub/i MS nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 22 483 52 52). Przy pomocy otrzymanych danych należy zalogować się na swoje indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana przelewem internetowym, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata nastąpiła przelewem tradycyjnym (dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt:  http://kik.edu.pl/kontakt), w urzędzie pocztowym bądź też placówce bankowej, należy skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji wysłać na adres: kontakt@kik.edu.pl. Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania maila z potwierdzeniem transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10 minut.

4) Czy płatność za kurs Specjalisty ds. Kadr i Płac można rozłożyć na raty?

Tak. Krajowa Izba Księgowych każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Krajową Izbę Księgowych bez instytucji pośredniczących.

5) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku płatności ratalnej?

Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu pierwszej wpłaty. Wszystkie dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje, zostają wysłane w ciągu 3-7 dni roboczych, od wpłaty ostatniej raty oraz zdania wszystkich testów i egzaminów.

6) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs? Jak otrzymać fakturę?

Płatności na portalu Krajowej Izby Księgowych obsługują Przelewy24 (http://www.przelewy24.pl). Gwarantuje to naszym kursantom najwyższy standard bezpieczeństwa oraz najszerszą gamę możliwości płatniczych. Po zarejestrowaniu się na szkolenie, kursant może dokonać płatności poprzez:

-Przelew internetowy (wykrywanie płatności w ciągu kilku minut);

-Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce bankowej);

-Kartę kredytową.

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:

http://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm

Generowanie faktury.

Celem wygenerowania faktury, po opłaceniu zamówienia, należy zalogować się na indywidualnym koncie kursanta oraz przejść do zakładki "Panel kursanta". Następnie prosimy o uzupełnienie danych niezbędnych do wystawienia dokumentu. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie.

7) Czy na dokumentach jest adnotacja, że kurs odbył się metodą e-learningową?

Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs on-line. Wzór nie przewiduje takich adnotacji.

8) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Kurs składa się z części ogólnej oraz specjalistycznej. Opanowanie każdej z nich jest zależne od determinacji, dyspozycyjności oraz dotychczasowej wiedzy kursanta. Osoby posiadające już wiedzę i doświadczenie, sprawniej poradzą sobie z przygotowanym materiałem. Średni czas trwania kursu wynosi 5-6 dni.

Po każdym temacie przystępuje się do testu cząstkowego. Po rozwiązaniu wszystkich testów cząstkowych, przechodzi się do testu generalnego. W wypadku niezaliczenia jednego z testów można nieodpłatnie przystąpić do niego ponownie. Ilość prób jest nieograniczona.

Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Platforma szkoleniowa jest inteligenta i zapamiętuje postępy kursanta.

9) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Krajowej Izby Księgowych

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów w dziedzinie rachunkowości. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji oraz załączników. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: 22 483 52 52 mail: kontakt@kik.edu.pl.

10) Czy kurs on-line jest niezawodny w działaniu?

Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.

11) Czym są „testy cząstkowe”?

„Testy cząstkowe”, są to testy wielokrotnego wyboru sprawdzające wiedzę pod koniec omawiania każdego tematu. W momencie niezaliczenia testu cząstkowego można nieodpłatnie podejść do testu ponownie, aż do skutku.  W każdej chwili istnieje możliwość powrotu do lekcji, mechanizm ten pozwala lepiej zapoznać się z przygotowanym materiałem.

12) Czym jest "Test generalny"?

„Test generalny” jest ostatnim szczeblem do zakończenia kursu. „TEST GENERALNY” składa się z 30 pytań losowo wybranych ze wszystkich „testów cząstkowych”. Próg zaliczenia „TESTU GENERALNEGO” to 25/30. W razie niepowodzenia na teście generalnym można nieodpłatnie przystąpić do testu ponownie, aż do skutku.

13) Czym jest „Formularz kontaktowy”?

„Formularz kontaktowy” wypełnia się po zaliczeniu ostatniego „TESTU GENERALNEGO”. Wypełnienie „formularza kontaktowego” jest niezbędne, ponieważ zapisane w nim dane są potrzebne do wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu. Należy zwrócić uwagę na wielkość liter oraz poprawność wpisanych danych. Jest to bardzo ważne, ponieważ treść z „formularza kontaktowego” jest zamieszczana bezpośrednio na zaświadczeniu.

14) Czym jest „Praca Zaliczeniowa”?

Praca zaliczeniowa polega na napisaniu eseju na wybrany przez siebie temat z dostępnych tematów na platformie. Praca zaliczeniowa powinna zawierać 1-2 strony a4 napisane osobiście przez kursanta w notatniku dostępnym pod wyborem tematu pracy zaliczeniowej. 

UWAGA! Platforma nie zapisuje "tekstu roboczego", prosimy o zapisywanie tekstu na komputerze aby zapobiec jego ewentualnej utracie przed finalnym załączeniem eseju.

15) Jak wygląda odbiór dokumentów?

Dokumentacja o ukończeniu szkolenia zostaje dostarczona do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych, od momentu zdania egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka zostaje wysłana listem poleconym priorytetem, z możliwością monitorowania jej aktualnego statusu na stronie internetowej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/. Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.

16) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Musisz posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które odtwarza poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiada rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pikseli.

17) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?

Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Ponadto przeglądarka powinna obsługiwać JavaScript oraz akceptować dane zapisywane w plikach Cookie.

18) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy na szkolenia organizowane przez Krajową Izbę Księgowych?

Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane przez Krajową Izbę Księgowych do wysokości bonu szkoleniowego. Wartość bonów szkoleniowych najczęściej oscyluje w granicach od 4000 zł do 6000 zł., dzięki czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku kursów. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Krajową Izbą Księgowych przed udaniem się do Urzędu Pracy celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy. Krajowa Izba Księgowych widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych pod numerem: 2.14/00202/2020.


Oliwia: Kurs naprawdę pomocny. Informacje podane w sposób jasny i czytelny. Polecam!

Magdalena Maria: Kurs bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, zaktualizowany o najnowsze zmiany. Można usystematyzować swoją wiedzę. Kurs zawierał wszystkie informacje niezbędne do pracy jako Specjalista ds. kadr i płac. Czytelny i łatwy do opanowania. Polecam

Monika: Kurs jest napisany bardzo przystępnym językiem. Jest informatywny, aktualny i dobrze zredagowany.

Marta Michalec: Bardzo Przyjemny 

Bogucka Wiktoria: Uważam, że w kursie zostały zawarte wszystkie najważniejsze informacje z zakresu kadr i płac. Informacje zostały przekazane w łatwy i przejrzysty sposób. Niewątpliwym plusem kursu, był fakt, że kursant nie był w żaden sposób ograniczony czasowo i mógł w dowolnym momencie przyswajać wiedzę. Cieszę się, że miałam okazję poszerzyć swoją wiedzę i podejść do tego kursu.

Marta Stępień : Czytelny i jasny, łatwy do opanowania 

Specjalista ds. Kadr i Płac: Dobre podsumowanie wiedzy, akyualny stan prawny.

Piotrowicz Aleksandra: Kurs Bardzo przyjemny i w przejrzystej formie. Nawet przy niewielkiej ilości wolnego czasu można szybko w przyjemny sposób opanować materiał. Polecam 

Anna Pelczar : Każdy temat bardzo dobrze opracowany. Treść przygotowana w czytelny i łatwy sposób. Możliwość powrotu do tematu w dowolnym momencie kursu. Jestem zadowolona.

Bulczak Martyna: Bardzo polecam kurs Specjalista Ds. Kadr i Płac. Choć podstawowe zagadnienia były mi znane, znacznie poszerzyłam swoją wiedzę o odpowiednie informacje oraz akty prawne niezbędne do profesjonalnego przygotowania się do potencjalnej pracy na stanowisku Specjalisty Ds. Kadr i Płac

Martyna Andraszkiewicz: Bardzo dużo, fajnie przedstawionej merytorycznie wiedzy. Dziękuję

Gabriela: Najważniejsze inforacje w pigułce, polecam!

Bernadetta Wodok: Kurs rewelacyjny, wyczerpująco obejmuje temat. Polecam wszsytkim

Ewa: Kurs jasny i dokładny. Forma online umożliwia przyswajanie materiału według własnego zapotrzebowania. 

Małgorzata Łastowska: Kurs zawierał w swoim programie obszerną wiedzę oraz solidne przygotowanie od podstaw. bardzo aktualne dane. obsługa była bardzo prosta i intuicyjna.Jestem bardzo zadowolona.

Gabriela Niewiedział: Kurs zawiera najważniejsze informacje w pigułce

Katarzyna: Kurs stworzony w sam raz dla osób, które dopiero zaczynają naukę i chcą poszerzyć i zdobyć nową wiedzą. Bardzo dużo się nauczyłam, polecam!

Podoliakh Olha: Dobry kurs! Informacja przedstawione jasne i konkretne!

Karolina Rydzewska: Materiały jasne i przyjemne dla odbiorcy. Polecam

Magdalena Kawka: Kurs bardzo merytoryczny, polecam serdecznie. Przemiła Pani obsługująca pomoc techniczną.