Dotacje dla bezrobotnych
Dotacje dla firm
obrazek

Kurs Specjalista ds. Płac

 Dziś: 15% taniej 1890.00 PLN cena promocyjna: 1590.00 PLN
Popularność kursu: 98.2%      Opinie: 214      wróć do kursów

Krajowa Izba Księgowych po ukończeniu kursu wydaje uczestnikowi szkolenia Dyplom Specjalisty ds. Płac, certyfikat ukończenia kursu Specjalisty ds. Płac, tytuł Specjalisty ds. Płacwg poniższego wzoru. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej absolwent kursu uzyskuje wiedzę, umiejętności oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do podjęcia pracy w charakterze Specjalisty ds. Wynagrodzeń zarówno w instytucjach państwowych jak i prywatnych.

Dodatkowo w cenie kursu Krajowa Izba Księgowych jako uprawniona instytucja oświatowa po ukończeniu kursu wydaje absolwentowi zaświadczenie na druku Ministra Edukacji Narodowej.

Uzyskane w ten sposób kwalifikacje umożliwiają posługiwanie się tytułem Specjalisty ds. Płac.

Celem kształcenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie absolwenta do wykonania zawodu specjalisty ds. płac, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r. poz. 1145 (kod zawodu 242310).

UWAGA! Krajowa Izba Księgowych jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Urzędu Pracy. Oznacza to, że każda osoba posiadająca status bezrobotnego, może wnioskować o pokrycie kosztów naszego szkolenia przez swój Urząd Pracy.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej w dziale „FAQ – częste pytania i odpowiedzi”. Kliknij w dole strony „Zobacz Więcej",  aby rozwinąć działy FAQ oraz Opinie absolwentów.

Program kursu-pobierz  

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć


Dokumentacja potwierdza odbycie kursu oraz uzyskanie kwalifikacji zawodowych!




FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Kto może zapisać się na kurs Specjalisty ds. Płac?

Kurs jest skierowany do wszystkich osób pragnących zwiększyć wiedzę, umiejętności oraz kwalifikacje w w/w zakresie.


2) Czy dokumenty trzeba odnawiać?

Dokumenty wydawane są na podstawie odpowiednich rozporządzeń i są dożywotnie! Nie wymagają dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.


3) Jak zapisać się na kurs?

Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną www.kik.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, należy kliknąć  ikonkę z napisem „dodaj do koszyka” a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz sms’em zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w przypadku, kiedy mail lub/i sms nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 22 483 52 52). Przy pomocy otrzymanych danych należy zalogować się na swoje indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana przelewem internetowym, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata nastąpiła przelewem tradycyjnym (dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt:  http://kik.edu.pl/kontakt), w urzędzie pocztowym bądź też placówce bankowej, należy skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji wysłać na adres: kontakt@kik.edu.pl. Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania maila z potwierdzeniem transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10 minut.


4) Czy płatność za kurs Specjalisty ds. Płac można rozłożyć na raty?

Tak. Krajowa Izba Księgowych każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Krajową Izbę Księgowych bez instytucji pośredniczących.


5) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku płatności ratalnej?

Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu pierwszej wpłaty. Wszystkie dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje, zostają wysłane w ciągu 3-7 dni roboczych, od wpłaty ostatniej raty oraz zdania wszystkich testów i egzaminów.


6) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs?

Jak otrzymać fakturę?Płatności na portalu Krajowej Izby Księgowych obsługują Przelewy24 (http://www.przelewy24.pl). Gwarantuje to naszym kursantom najwyższy standard bezpieczeństwa oraz najszerszą gamę możliwości płatniczych. Po zarejestrowaniu się na szkolenie, kursant może dokonać płatności poprzez:

-Przelew internetowy (wykrywanie płatności w ciągu kilku minut);

-Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce bankowej);

-Kartę kredytową.

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:

http://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm

Generowanie faktury.

Aby wygenerować fakturę wystarczy w formularzu rejestracyjnym zaznaczyć pole „Proszę o wystawienie faktury” oraz wypełnić dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie automatycznie wygenerowana na koncie kursanta po dokonaniu opłaty. Prosimy nie generować faktury w przypadku, kiedy kursant korzysta ze zniżki. Należy wówczas napisać maila na adres: kontakt@kik.edu.pl z prośbą o wystawienie żądanego dokumentu.

7) Czy na dokumentach jest adnotacja, że kurs odbył się metodą e-learningową?

Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs on-line. Wzór nie przewiduje takich adnotacji.

8) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Kurs składa się z części ogólnej oraz specjalistycznej. Opanowanie każdej z nich jest zależne od determinacji, dyspozycyjności oraz dotychczasowej wiedzy kursanta. Osoby posiadające już wiedzę i doświadczenie, sprawniej poradzą sobie z przygotowanym materiałem. Najbardziej aktywni kursanci mogą ukończyć szkolenie w 3-4 tygodnie, jednak średni czas trwania kursu wynosi 5-6 tygodni.

Po każdym temacie przystępuje się do testu cząstkowego. Po rozwiązaniu wszystkich testów cząstkowych, przechodzi się do testu generalnego. W wypadku niezaliczenia jednego z testów można nieodpłatnie przystąpić do niego ponownie. Ilość prób jest nieograniczona.

Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Platforma szkoleniowa jest inteligenta i zapamiętuje postępy kursanta.

9) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Krajowej Izby Księgowych?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów w dziedzinie rachunkowości. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji oraz załączników. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia: 22 483 52 52 mail: kontakt@kik.edu.pl

10) Czy kurs on-line jest niezawodny w działaniu?

Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.


11) Czym są „testy cząstkowe”?


„Testy cząstkowe”, są to testy wielokrotnego wyboru sprawdzające wiedzę pod koniec omawiania każdego tematu. W momencie niezaliczenia testu cząstkowego można nieodpłatnie podejść do testu ponownie, aż do skutku.  W każdej chwili istnieje możliwość powrotu do lekcji, mechanizm ten pozwala lepiej zapoznać się z przygotowanym materiałem.


12) Czym jest „Formularz kontaktowy”?

„Formularz kontaktowy” wypełnia się po zaliczeniu ostatniego „TESTU GENERALNEGO”. Wypełnienie „formularza kontaktowego” jest niezbędne, ponieważ zapisane w nim dane są potrzebne do wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu. Należy zwrócić uwagę na wielkość liter oraz poprawność wpisanych danych. Jest to bardzo ważne, ponieważ treść z „formularza kontaktowego” jest zamieszczana bezpośrednio na zaświadczeniu.


13) Czym jest "Test generalny"?

„Test generalny” jest ostatnim szczeblem do zakończenia kursu. „TEST GENERALNY” składa się z 30 pytań losowo wybranych ze wszystkich „testów cząstkowych”. Próg zaliczenia „TESTU GENERALNEGO” to 25/30. W razie niepowodzenia na teście generalnym można nieodpłatnie przystąpić do testu ponownie, aż do skutku.


14) Czym jest „Praca Zaliczeniowa”?

Praca zaliczeniowa polega na napisaniu eseju na wybrany przez siebie temat z dostępnych tematów na platformie. Praca zaliczeniowa powinna zawierać 1-2 strony a4 napisane osobiście przez kursanta w notatniku dostępnym pod wyborem tematu pracy zaliczeniowej. 

UWAGA! Platforma nie zapisuje "tekstu roboczego", prosimy o zapisywanie tekstu na komputerze aby zapobiec jego ewentualnej utracie przed finalnym załączeniem eseju.



15) Jak wygląda odbiór dokumentów?

Dokumentacja o ukończeniu szkolenia zostaje dostarczona do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych, od momentu zdania egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka zostaje wysłana listem poleconym priorytetem, z możliwością monitorowania jej aktualnego statusu na stronie internetowej: http://emonitoring.poczta-polska.pl/. Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.


16) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które posiada zainstalowany moduł Flash Player w przeglądarce (kliknij aby zainstalować). Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiadać rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pixeli.


17) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?

Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Ponadto przeglądarka powinna obsługiwać JavaScript oraz akceptować dane zapisywane w plikach Cookie.


18) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy na szkolenia organizowane przez Krajową Izbę Księgowych?

Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane przez Krajową Izbę Księgowych do wysokości bonu szkoleniowego. Wartość bonów szkoleniowych najczęściej oscyluje w granicach od 4000 zł do 6000 zł., dzięki czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku kursów. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Krajową Izbą Księgowych przed udaniem się do Urzędu Pracy celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy. Krajowa Izba Księgowych widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych pod numerem: 2.02/00058/2016.


Joanna Przysuszyńska : Materiały dotyczące kursu na wysokim poziomie.

Emilia Malicka: Świetny kurs, polecam wszystkim. Dużo merytorycznej wiedzy, którą będzie można wdrożyć w praktyce. Czuję się pewniej, szukając pracy w zawodzie. 

Karolina: Bardzo polecam ten kurs. Najważniejsze informacje przekazane w przejrzysty sposób

Elżbieta Fabisiak: Kurs opracowany profesjonalnie , gorąco polecam.

Małgorzata: Kurs przystępnie opracowany, pozwala zapoznać się z tematyką. Plusem jest przytoczenie aktów prawnych, co pozwala na bieżąco uzupełnić i poszerzyć wiedzę z danej dziedziny.

Dorota Słowikowska: Kurs opracowany rzetelnie, w pełni wyczerpujący temat płac.

Sebastian Rymarczyk: Super kurs, materiały napisane jasno i czytelnie. 

Magda: Materiał jest przejrzysty i przyjazny kursantowi, a test po każdym temacie daje możliwość sprawdzenia poziomu przyswojenia wiedzy z danego zakresu. Bardzo polecam!

Aleksandra Romańczuk: Kurs zawiera informacje niezbędne do rozpoczęcia pracy w obszarze płac. Tematy rozwinięte są w sposób zrozumiały i wygodny do nauki przez podział na poszczególne zagadnienia.

Violetta: Kurs zawiera akty prawne i przykłady wyliczeń. Kurs zgodny z opisem.

Violetta: Kurs pozwala zaznajomić się z tematyką płac i przypomnieć sobie niezbędne przepisy prawne.

Wiktoria Całus: Kurs przybliżający wiedzę w dziedzinie płac. Napisany prostym językiem, bardzo zrozumiałym. Polecam wszystkim, którzy mają możliwość zrobienia takiego kursu. 

Milena H. : kurs bardzo dobrze zorganizowany można go dostosować do  swojego wolnego czasu materiał dostępny opracowany bardzo przejrzyście polecam

MARTA P.: Jestem bardzo zadowolona z kursu. dużo cennych informacji w przystępnej i zrozumiałej formie. Polecam.

Wanda: Kurs rzetelny i profesjonalny, dużo przydatnych informacji.Dobrze zorganizowany.Jestem bardzo zadowolona i usatysfakcjonowana prezentowanymi materiałami do nauki.Dziękuję

Janek : Wiadomości zawarte w kursie pozwoliły mi na usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy zdobytej w wieloletniej pracy specjalisty ds. płac. nareszcie zdobylem odpowiednie kwalifikacje

Patryk : Szybki i prosty. Przystępny dla każdego. Super przygotowane prezentacje .

Julia S.: Bardzo dobrze merytorycznie przygotowany kurs

Małgorzata Z.: Witam serdecznie wlasnie ukonczylam kurs Specjalisty ds.Płac jestem bardzo zadowolona ze sposobu w jaki  Krajowa Izba Ksiegowych prowadzi te kusry tematy sa bardzo  zrozumiale i ciekawie opisane, testy czasteczkowe sa bardzo pomocne przy zapamietaniu materialu oraz czas na zapoznanie sie z danym tematem jest rowniez idealnie dopasowany do warunkow nauki przez osoby pracujace i korzystajace z kursow online.

Ireneusz :  Bardzo pomocny w pracy.Treść materiałów dobrze zestawiona, co ułatwia przyswajanie omawianych tematów.Kurs internetowy jest wygodną formą uczenia się.Polecam.