Dotacje dla bezrobotnych
Dotacje dla firm
obrazek

Kurs I stopnia Dyrektora Finansowego

  Dziś: 17% taniej 1699.00 PLN cena promocyjna: 1399.00 PLN
Popularność kursu: 97.8%       Opinie: 289       wróć do kursów

Krajowa Izba Księgowych po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu końcowego wydaje uczestnikowi certyfikat ukończenia kursu I stopnia Dyrektora Finansowego, wg poniższego wzoru. Uzyskane w ten sposób kwalifikacje umożliwiają zapisanie się na kurs II stopnia Dyrektora Finansowego oraz późniejsze zdobycie uprawnień do zawodu Dyrektor Finansowy, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r. poz. 1145 (kod zawodu 112006).

UWAGA! Krajowa Izba Księgowych jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Urzędu Pracy. Oznacza to, że każda osoba posiadająca status bezrobotnego, może wnioskować o pokrycie kosztów naszego szkolenia przez swój Urząd Pracy.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej w dziale „FAQ – częste pytania i odpowiedzi”. Kliknij w dole strony „Zobacz Więcej",  aby rozwinąć działy FAQ oraz Opinie absolwentów.

Program kursu - pobierz  

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć

Dokumentacja potwierdza odbycie kursu oraz uzyskanie kwalifikacji zawodowych!




FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Co daje mi ukończenie kursu on-line I stopnia Dyrektora Finansowego?

Ukończenie kursu on-line I stopnia Dyrektora Finansowego daje takie same kwalifikacje jak kursu stacjonarnego. Kursant otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie ukończenia kursu I stopnia Dyrektora Finansowego, dzięki któremu może przystąpić do kursu II stopnia Dyrektora Finansowego, a następnie zapisać się na kurs III stopnia Dyrektora Finansowego i uzyskanie tym samym tytułu zawodowego. Dyrektora Finansowy został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r. poz. 1145 (kod zawodu 112006).

2) Czy dokumenty trzeba odnawiać?

Dokumenty wydawane są na podstawie odpowiednich rozporządzeń i są dożywotnie! Nie wymagają dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

3) Jak zapisać się na kurs?

Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną 
www.kik.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, należy kliknąć  ikonkę z napisem „dodaj do koszyka” a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz SMS-em zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w przypadku, kiedy mail lub/i SMS nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 22 602 01 05 / 22 483 52 52). Przy pomocy otrzymanych danych należy zalogować się na swoje indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana przelewem internetowym, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata nastąpiła przelewem tradycyjnym (dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt:  http://kik.edu.pl/kontakt), w urzędzie pocztowym bądź też placówce bankowej, należy skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji wysłać na adres: kontakt@kik.edu.pl. Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania maila z potwierdzeniem transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10 minut.

4) Czy płatność za kurs I stopnia Dyrektora Finansowego można rozłożyć na raty?

Tak. Krajowa Izba Księgowych każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Krajową Izbę Księgowych bez instytucji pośredniczących.

5) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku płatności ratalnej?

Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu pierwszej wpłaty. Wszystkie dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje, zostają wysłane w ciągu 3-7 dni roboczych, od wpłaty ostatniej raty oraz zdania wszystkich testów i egzaminów.

6) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs? Jak otrzymać fakturę?

Płatności na portalu Krajowej Izby Księgowych obsługują Przelewy24 (
http://www.przelewy24.pl). Gwarantuje to naszym kursantom najwyższy standard bezpieczeństwa oraz najszerszą gamę możliwości płatniczych. Po zarejestrowaniu się na szkolenie, kursant może dokonać płatności poprzez:

-Przelew internetowy (wykrywanie płatności w ciągu kilku minut);

-Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce bankowej);

-Kartę kredytową.

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:

http://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm

Generowanie faktury.

Celem wygenerowania faktury, po opłaceniu zamówienia, należy zalogować się na indywidualnym koncie kursanta oraz przejść do zakładki "Panel kursanta". Następnie prosimy o uzupełnienie danych niezbędnych do wystawienia dokumentu. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie.

7) Czy na dokumentach jest adnotacja, że kurs odbył się metodą e-learningową?

Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs on-line. Wzór nie przewiduje takich adnotacji.

8) Czy jeśli nie mam wyższego wykształcenia mogę zapisać się na kurs?

Tak. 

9) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Kurs składa się z części ogólnej oraz specjalistycznej. Opanowanie każdej z nich jest zależne od determinacji, dyspozycyjności oraz dotychczasowej wiedzy kursanta. Osoby posiadające już wiedzę i doświadczenie, sprawniej poradzą sobie z przygotowanym materiałem. Średni czas trwania kursu wynosi 4-5 dni.

Po każdym temacie przystępuje się do testu cząstkowego. Po rozwiązaniu wszystkich testów cząstkowych, przechodzi się do testu generalnego. W wypadku niezaliczenia jednego z testów można nieodpłatnie przystąpić do niego ponownie. Ilość prób jest nieograniczona.

Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Platforma szkoleniowa jest inteligenta i zapamiętuje postępy kursanta.

10) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Krajowej Izby Księgowych?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów w dziedzinie rachunkowości. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji oraz załączników. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia:
22 602 01 05 / 22 483 52 52 mail: kontakt@kik.edu.pl.

11) Czy kurs on-line jest niezawodny w działaniu?

Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.

12) Czym są „testy cząstkowe”?

„Testy cząstkowe”, są to testy wielokrotnego wyboru sprawdzające wiedzę pod koniec omawiania każdego tematu. W momencie niezaliczenia testu cząstkowego można nieodpłatnie podejść do testu ponownie, aż do skutku.  W każdej chwili istnieje możliwość powrotu do lekcji, mechanizm ten pozwala lepiej zapoznać się z przygotowanym materiałem.

13) Czym jest „Praca Zaliczeniowa”?

Praca zaliczeniowa polega na napisaniu eseju na wybrany przez siebie temat z dostępnych tematów na platformie. Praca zaliczeniowa powinna zawierać 1-2 strony a4 napisane osobiście przez kursanta w notatniku dostępnym pod wyborem tematu pracy zaliczeniowej. 

UWAGA! Platforma nie zapisuje "tekstu roboczego", prosimy o zapisywanie tekstu na komputerze aby zapobiec jego ewentualnej utracie przed finalnym załączeniem eseju.

14) Czym jest "Test generalny"?

„Test generalny” jest ostatnim szczeblem do zakończenia kursu. „TEST GENERALNY” składa się z 30 pytań losowo wybranych ze wszystkich „testów cząstkowych”. Próg zaliczenia „TESTU GENERALNEGO” to 25/30. W razie niepowodzenia na teście generalnym można nieodpłatnie przystąpić do testu ponownie, aż do skutku.

15) Czym jest „Formularz kontaktowy”?

„Formularz kontaktowy” wypełnia się po zaliczeniu ostatniego „TESTU GENERALNEGO”. Wypełnienie „formularza kontaktowego” jest niezbędne, ponieważ zapisane w nim dane są potrzebne do wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu. Należy zwrócić uwagę na wielkość liter oraz poprawność wpisanych danych. Jest to bardzo ważne, ponieważ treść z „formularza kontaktowego” jest zamieszczana bezpośrednio na zaświadczeniu.

16) Jak wygląda odbiór dokumentów?

Dokumentacja o ukończeniu szkolenia zostaje dostarczona do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych, od momentu zdania egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka zostaje wysłana listem poleconym priorytetem, z możliwością monitorowania jej aktualnego statusu na stronie internetowej: 
http://emonitoring.poczta-polska.pl/. Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.

17) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Musisz posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które odtwarza poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiada rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pikseli.

18) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?

Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Ponadto przeglądarka powinna obsługiwać JavaScript oraz akceptować dane zapisywane w plikach Cookie.

19) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy na szkolenia organizowane przez Krajową Izbę Księgowych?

Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane przez Krajową Izbę Księgowych do wysokości bonu szkoleniowego. Wartość bonów szkoleniowych najczęściej oscyluje w granicach od 4000 zł do 8000 zł., dzięki czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku kursów. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Krajową Izbą Księgowych przed udaniem się do Urzędu Pracy celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy. Krajowa Izba Księgowych widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych pod numerem:
2.14/00202/2020.

Patrycja Krogulska: Kurs spełnił moje oczekiwania. Materiały są przydatne w pracy. 

Piotr: Profesjonalnie i przejżyście przygotwane materiały. Łatwo przyswajalna wiedza.

Grażyna Lewicka: wszystko zgodnie z oczekiwaniami, bardzo wysoki poziom merytoryczny przekazany w jasny klarowny sposób, forma przekazu bardzo wygodna.

ZCzachorowski: Kurs profesjonalny i bardzo pomocny na co dzień. Usystematyzował moja wiedzę zgodnie z aktualnymi uregulowaniami prawnymi. Poza tym dał mozliwość dopasowania się czasowo. Szczerze polecam wszystkim pragnącym  poszerzyć i ugruntować  wiedzę i komeptencje w dziedzinie finansów.

Anna Kupczak: Kurs bardzo fajny. 

JZ: Ciekawie przygotowana synteza najważniejszych kwestii w poszczególnych obszarach.

WITOLD GERARD MODLEWSKI: PRZEAZYWANA NA LEKCJACH WIEDZA JEST PREZENTOWANA W SPOSÓB LOGICZNY, DOŚĆ ŁATWY DO ZAPAMIETANIA. TESTY CŻESCIOWE UTRWALAJA PRZEKAZANA WIEDZĘ

Damian Utecht: Kurs okazał się bardzo pomocny. Usystematyzował wiedze dotychczas zdobytą i uzupełnił o kwestie prawne i systemowe.

Damian Utecht: Bardzo podobał mi sie kurs, ponieważ dopasowywałem go do swoich mozliwości czasowych.Polecam dla wszystkich zapracowanych, którzy chcą powiększać wachlarz swoich komeptencji.

Kursant: Polecam kurs.

Anna: Bradzo fajne kompelsowe szkoenie, daje ogólny zarys wiedzy

DK: Kurs spełnił moje oczekiwania. Dostęp do materiałów w dowolnym czasie i miejscu. polecam

Adriana Broniarczyk: Kurs spełnił moje oczekiwania. Materiał opracowany w sposób przystępny.

MG: Bardzo dobrze stworzony kurs. Aktualne i przydatne treści.

Marcin Bakota: Kurs jest sprawnie i merytorycznie przygotowany. 

Maciej Golka: Kurs bardzo dobrze przygotowany. Forma bardzo dobra do nauki.

AM: Kurs w mojej ocenie został ciekawie przygotowany, ponieważ poza kompendium wiedzy niezbędnej, którą należy odświeżyć/uzupełnić/nabyć na podstawie wskazanych aktów prawnych i pozostałych dokumentów, skupia się w przekazie tych najważniejszych praktycznych kwestii w każdym z omawianych obszarów. Materiał jest sporządzony czytelnie i profesjonalnie. Jedynie jako wzrokowiec zamieniłabym nagranie dźwiękowe na podobny materiał do czytania.

Dorken: Pozytywną cechą kursu jest dobrze opracowany materiał jak również brak ograniczeń czasowych - uczysz się gdzie chcesz i kiedy chcesz

Joanna: Bardzo interesujące i wyczerpujące materiały oraz wysoki poziom kształcenia 

Dorken: Pozytywną cechą kursu jest dobrze opracowany materiał jak również brak ograniczeń czasowych - uczysz się gdzie chcesz i kiedy chcesz