Dotacje dla bezrobotnych
Dotacje dla firm
obrazek

Kurs I stopnia Głównego Księgowego

 Dziś: 21% taniej 1399.00 PLN cena promocyjna: 1099.00 PLN
Popularność kursu: 98.6%      Opinie: 400      wróć do kursów

Krajowa Izba Księgowych po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu końcowego wydaje uczestnikowi certyfikat ukończenia kursu I stopnia na Głównego Księgowego, wg poniższego wzoru. Uzyskane w ten sposób kwalifikacje umożliwiają zapisanie się na kurs II stopnia na Głównego Księgowego oraz późniejsze zdobycie uprawnień do zawodu Głównego Księgowego, który został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r. poz. 1145 (kod zawodu 121101).

UWAGA! Krajowa Izba Księgowych jest wpisana do rejestru instytucji szkoleniowych Urzędu Pracy. Oznacza to, że każda osoba posiadająca status bezrobotnego, może wnioskować o pokrycie kosztów naszego szkolenia przez swój Urząd Pracy.

UWAGA! Szczegółowe informacje o przebiegu szkolenia, rejestracji, płatnościach oraz wymogach technicznych znajdują się poniżej w dziale „FAQ – częste pytania i odpowiedzi”. Kliknij w dole strony „Zobacz Więcej",  aby rozwinąć działy FAQ oraz Opinie absolwentów.

Program kursu - pobierz 

Przesuń kursor myszy po wizualizacji aby powiększyć

Dokumentacja potwierdza odbycie kursu oraz uzyskanie kwalifikacji zawodowych!




FAQ - podstawowe informacje o kursie

Najnowsze opinie absolwentów

1) Co daje mi ukończenie kursu on-line I stopnia na Głównego Księgowego?

Ukończenie kursu on-line I stopnia na Głównego Księgowego daje takie same kwalifikacje jak kursu stacjonarnego. Kursant otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie ukończenia kursu I stopnia na Głównego Księgowego, dzięki któremu może przystąpić do kursu II stopnia na Głównego Księgowego, a następnie zapisać się na kurs III stopnia na Głównego Księgowego i uzyskanie tym samym tytułu zawodowego Głównego Księgowego. Główny księgowy został ujęty w klasyfikacji zawodów i specjalności wprowadzonej rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r. poz. 1145 (kod zawodu 121101).

2) Czy dokumenty trzeba odnawiać?

Dokumenty wydawane są na podstawie odpowiednich rozporządzeń i są dożywotnie! Nie wymagają dodatkowych uaktualnień, w związku z czym nie ponosi się dodatkowych kosztów.

3) Jak zapisać się na kurs?

Aby zapisać się na kurs, należy wejść na stronę główną
www.kik.edu.pl, a następnie odnaleźć i kliknąć właściwy kurs. Po wejściu w szkolenie, należy kliknąć  ikonkę z napisem „dodaj do koszyka” a następnie "opłać zamówienie" i wypełnić formularz rejestracyjny. Do 5 minut po rejestracji, na maila oraz sms’em zostanie wysłany login i hasło użytkownika (w przypadku, kiedy mail lub/i sms nie doszedł, prosimy o kontakt z obsługą klienta pod nr telefonu 22 483 52 52). Przy pomocy otrzymanych danych należy zalogować się na swoje indywidualne konto i dokonać opłaty. Jeżeli płatność została zrealizowana przelewem internetowym, system w ciągu kilku minut wykryje transakcję i aktywuje szkolenie. Jeśli natomiast opłata nastąpiła przelewem tradycyjnym (dane do przelewu dostępne w zakładce kontakt:  http://kik.edu.pl/kontakt), w urzędzie pocztowym bądź też placówce bankowej, należy skan lub zdjęcie potwierdzenia transakcji wysłać na adres: kontakt@kik.edu.pl. Aktywacja kursu nastąpi w ciągu kilku minut od wysłania maila z potwierdzeniem transakcji. Korzystanie z systemu jest możliwie uproszczone, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. Cała procedura nie powinna zająć dłużej niż 5-10 minut.

4) Czy płatność za kurs I stopnia na Głównego Księgowego można rozłożyć na raty?

Tak. Krajowa Izba Księgowych każdej osobie zainteresowanej płatnością ratalną, umożliwia rozłożenie całej opłaty na 3 raty. Nie jest wymagane składanie skomplikowanych wniosków, a następnie ich długie rozpatrywanie oraz sprawdzanie zdolności kredytowej itp. Wystarczy podczas rejestracji zaznaczyć chęć płatności ratalnej, a system od razu podzieli opłatę na 3 raty. Brak skomplikowanych formalności wynika z faktu, iż możliwość rozłożenia na raty udzielana jest przez Krajową Izbę Księgowych bez instytucji pośredniczących.

5) Kiedy można rozpocząć kurs w przypadku płatności ratalnej?

Kurs można rozpocząć od razu po uiszczeniu pierwszej wpłaty. Wszystkie dokumenty potwierdzające uzyskane kwalifikacje, zostają wysłane w ciągu 3-7 dni roboczych, od wpłaty ostatniej raty oraz zdania wszystkich testów i egzaminów.

6) W jaki sposób można dokonać opłaty za kurs? Jak otrzymać fakturę?

Płatności na portalu Krajowej Izby Księgowych obsługują Przelewy24 (
http://www.przelewy24.pl). Gwarantuje to naszym kursantom najwyższy standard bezpieczeństwa oraz najszerszą gamę możliwości płatniczych. Po zarejestrowaniu się na szkolenie, kursant może dokonać płatności poprzez:

-Przelew internetowy (wykrywanie płatności w ciągu kilku minut);

-Przekaz/Przelew tradycyjny (możliwość wygenerowania druku do bezpośredniej płatności na poczcie lub placówce bankowej);

-Kartę kredytową.

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają Przelewy24:

http://www.przelewy24.pl/cms,60,polityka_prywatnosci.htm

Generowanie faktury.

Aby wygenerować fakturę wystarczy w formularzu rejestracyjnym zaznaczyć pole „Proszę o wystawienie faktury” oraz wypełnić dane niezbędne do jej wystawienia. Faktura zostanie automatycznie wygenerowana na koncie kursanta po dokonaniu opłaty. Prosimy nie generować faktury w przypadku, kiedy kursant korzysta ze zniżki. Należy wówczas napisać maila na adres: kontakt@kik.edu.pl z prośbą o wystawienie żądanego dokumentu.

7) Czy na dokumentach jest adnotacja, że kurs odbył się metodą e-learningową?

Nie. Nigdzie nie ma zapisu, że był to kurs on-line. Wzór nie przewiduje takich adnotacji.

8) Czy jeśli nie mam wyższego wykształcenia mogę zapisać się na kurs?

Tak. 

9) Ile czasu zajmuje opanowanie materiału na kursie i w jakim czasie trzeba go ukończyć?

Kurs składa się z części ogólnej oraz specjalistycznej. Opanowanie każdej z nich jest zależne od determinacji, dyspozycyjności oraz dotychczasowej wiedzy kursanta. Osoby posiadające już wiedzę i doświadczenie, sprawniej poradzą sobie z przygotowanym materiałem. Najbardziej aktywni kursanci mogą ukończyć szkolenie w 3-4 tygodnie, jednak średni czas trwania kursu wynosi 5-6 tygodni.

Po każdym temacie przystępuje się do testu cząstkowego. Po rozwiązaniu wszystkich testów cząstkowych, przechodzi się do testu generalnego. W wypadku niezaliczenia jednego z testów można nieodpłatnie przystąpić do niego ponownie. Ilość prób jest nieograniczona.

Czas pracy oraz ukończenia kursu organizuje się samodzielnie, wedle indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Platforma szkoleniowa jest inteligenta i zapamiętuje postępy kursanta.

10) Jak wygląda proces nauki na platformie e-learningowej Krajowej Izby Księgowych?

Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez specjalistów w dziedzinie rachunkowości. Wiedza prezentowana jest za pomocą czytelnych prezentacji oraz załączników. Proces nauki odbywa się na intuicyjnej i łatwej w obsłudze platformie e-learningowej. W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów przy korzystaniu z platformy, należy kontaktować się z obsługą portalu: infolinia:
22 483 52 52 mail: kontakt@kik.edu.pl

11) Czy kurs on-line jest niezawodny w działaniu?

Tak. Platforma została zainstalowana w jednym z najnowocześniejszych na świecie centrów danych, które gwarantuje dostępność usługi przez około 99.9% czasu w skali roku. O wszelkich planowanych przerwach w dostępności usługi, kursanci będą informowani z wyprzedzeniem.

12) Czym są „testy cząstkowe”?

„Testy cząstkowe”, są to testy wielokrotnego wyboru sprawdzające wiedzę pod koniec omawiania każdego tematu. W momencie niezaliczenia testu cząstkowego można nieodpłatnie podejść do testu ponownie, aż do skutku.  W każdej chwili istnieje możliwość powrotu do lekcji, mechanizm ten pozwala lepiej zapoznać się z przygotowanym materiałem.

13) Czym jest „Praca Zaliczeniowa”?

Praca zaliczeniowa polega na napisaniu eseju na wybrany przez siebie temat z dostępnych tematów na platformie. Praca zaliczeniowa powinna zawierać 1-2 strony a4 napisane osobiście przez kursanta w notatniku dostępnym pod wyborem tematu pracy zaliczeniowej. 

UWAGA! Platforma nie zapisuje "tekstu roboczego", prosimy o zapisywanie tekstu na komputerze aby zapobiec jego ewentualnej utracie przed finalnym załączeniem eseju.

14) Czym jest "Test generalny"?

„Test generalny” jest ostatnim szczeblem do zakończenia kursu. „TEST GENERALNY” składa się z 30 pytań losowo wybranych ze wszystkich „testów cząstkowych”. Próg zaliczenia „TESTU GENERALNEGO” to 25/30. W razie niepowodzenia na teście generalnym można nieodpłatnie przystąpić do testu ponownie, aż do skutku.

15) Czym jest „Formularz kontaktowy”?

„Formularz kontaktowy” wypełnia się po zaliczeniu ostatniego „TESTU GENERALNEGO”. Wypełnienie „formularza kontaktowego” jest niezbędne, ponieważ zapisane w nim dane są potrzebne do wystawienia zaświadczenia ukończenia kursu. Należy zwrócić uwagę na wielkość liter oraz poprawność wpisanych danych. Jest to bardzo ważne, ponieważ treść z „formularza kontaktowego” jest zamieszczana bezpośrednio na zaświadczeniu.

16) Jak wygląda odbiór dokumentów?

Dokumentacja o ukończeniu szkolenia zostaje dostarczona do kursanta w terminie od 3 do 7 dni roboczych, od momentu zdania egzaminów i dopełnieniu wszelkich powinności. Przesyłka zostaje wysłana listem poleconym priorytetem, z możliwością monitorowania jej aktualnego statusu na stronie internetowej: 
http://emonitoring.poczta-polska.pl/. Czas doręczenia wynosi około 2-3 dni robocze.

17) Jakie są minimalne wymogi techniczne?

Należy posiadać komputer PC lub inne urządzenie, które posiada zainstalowany moduł Flash Player w przeglądarce (
kliknij aby zainstalować). Urządzenie winno odtwarzać poprawnie dźwięk w formacie MP3 oraz posiadać rozdzielczość ekranu w poziomie nie mniejszą niż 1100 pixeli.

18) Jaka przeglądarka najlepiej współpracuje z platformą e-learningową?

Do prawidłowej funkcjonalności platformy wymagana jest jedna z najnowszych wersji przeglądarek: Internet Explorer, Mozilla Firefox lub Google Chrome. Ponadto przeglądarka powinna obsługiwać JavaScript oraz akceptować dane zapisywane w plikach Cookie.

19) Jak skorzystać z dofinansowania Urzędu Pracy na szkolenia organizowane przez Krajową Izbę Księgowych?

Każda osoba zarejestrowana w urzędzie pracy posiada możliwość ubiegania się o dofinansowanie na kursy organizowane przez Krajową Izbę Księgowych do wysokości bonu szkoleniowego. Wartość bonów szkoleniowych najczęściej oscyluje w granicach od 4000 zł do 6000 zł., dzięki czemu kursant ma możliwość realizacji nawet kilku kursów. Zainteresowanych prosimy o kontakt z Krajową Izbą Księgowych przed udaniem się do Urzędu Pracy celem ustalenia szczegółów dot. dalszej współpracy. Krajowa Izba Księgowych widnieje w rejestrze instytucji szkoleniowych pod numerem:
2.02/00058/2016.

Ewa: Ciekawy kurs, przydatne informacje z możliwością nauki w dogodnym miejscu i czasie. 

Magda Gandecka: Kurs jest rzetelny, treści są przedstawione jasno i kompetentnie. Forma kursu - zdalna - jest idealna dla mojej obecnej sytuacji - przebywam na urlopie macierzyńskim, dzięki temu mogłam ukończyć kurs i zdobyć wiedzę.

Angelika: Polecam serdecznie kursy w KiK są bazą najważniejszych informacji w zakresie prawa i ksiegowości!

Sylwia : Treść kursu jest bardzo merytoryczna. Polecam każdemu, kto chce pogłębić swoją wiedzę i podnieść swoje kwalifikacje.

Ewelina: Bardzo pomocny i przejrzysty kurs. Materiały przygotowane w sposób dostępny. Kurs jest  przygotowany w sposób wyczerpujący pod względem merytorycznym. Polecam.

Sara: W porządku. 

Roman: Znakomicie przygotowany Kurs.  Deklarowany przez Organizatora zakres wiedzy możliwej do zdobycia w trakcie Kursu, faktycznie znalazł się w przygotowanych bardzo esencjonalnie materiałach szkoleniowych.Z pewnością będę uczestnikiem  II stopnia kursu.

Renata: W mojej ocenie kurs jest wykonany profesjonalnie a wiedza w nim przedstawiona  na najwyższym poziomie. Kurs oceniam bardzo wysoko i sądzę, że jeszcze skorzystam z kolejnych kursów

Ola: Kurs przedstawia zagadnienia w bardzo przejrzysty sposób. Ciekawa forma prezentacji, dzięki której można się dosyć sprawnie wszystkiego nauczyć. 

Karolina: Kurs przeprowadzony merytorycznie, zawiera wszystkie niezbędne informację, dobrze skonstruowany materiał. 

Katarzyna: Bardzo dobry kurs. Najważniejsze informacje z poszczególnych tematów zebrane w jednym miejscu. Materiały przygotowane w taki sposób, aby nie tylko przekazać konkretne informacje, ale także aby wskazać miejsca, w których możemy szukać ich uzupełnienia. Polecam

Klaudia: Polecam

Grażyna Basisty: Prezentacje i nagranie przygotowane przez firmę na poczet I części kursu na głównego księgowego pozwoliły mi w sposób bardzo płynny na uporządkowanie mojej dotychczas nabytej wiedzy.Materiały szkoleniowe napisane są w bardzo obrazowy sposób, chętnie je czytałam.

Mariola: Kurs zawiera najważniejsze informacje i aktualne dane. Szybko i na temat.

Edyta Kaczor: Kurs bardzo przydatny 

Robert Wolniewicz: Krótko zwięźle przekazane najważniejsze informacje. Kompendium wiedzy on-line.

Beata: Kurs bardzo przydatny zwłaszcza dla osób z zawodu, przypomniał i uporządkował wiedzę z życia,polecam wszystkim, którzy stawiają na własny rozwój

Weronika: Kurs przystepny, bardzo zrozumiały i przyswajalny.

Agnieszka: Materiały do kursu napisane w sposób przejrzysty i zrozumiały. Polecam wygodny sposób zdobywania kwalifikacji bez wychodzenia z domu.

Ewa: Kurs bardzo fajny, dużo ciekawych informacji. Dobra opcja dla osób potrzebujących zrobić kurs szybko. Oszczędność czasu dzięki zajęciom online. Polecam z całego serca.